Způsoby dopravy

Ceny poštovného níže jsou uvedeny včetně DPH.

Prodávající zajišťuje či zprostředkovává následující způsoby dodání:

  • Česká pošta – standardní doprava – cena je závislá na hmotnosti zásilky (pro běžné kusové balíky max. do 20 kg)
  • osobní odběr na provozovně – ZDARMA

Zboží si můžete vyzvednout osobně na provozovně Jihočeské centrály cestovního ruchu v Českých Budějovicích, B. Němcové 12/2, PO-PÁ 9:00-14:30

  • rozvoz prostřednictvím JCCR – ZDARMA – rozvoz zajišťován pouze pro turistická informační centra působící na území Jihočeského kraje, 1x ročně, případně dle domluvy

Jednotlivé způsoby dopravy jsou nabízeny dle aktuální dostupnosti jednotlivých služeb a s ohledem na kapacitu a dojezdové možnosti. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému Prodávající nenese zodpovědnost za opožděné dodání zboží.

Převzetí zboží

Pokud je balík viditelně poškozen, nepřebírejte jej a informujte nás na e-mail:  eshop@jccr.cz nebo telefonicky na čísle: +420 725 428 645.

Zákazník je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě za přítomnosti dopravce. Je také možné uvést na přepravní list, že balík byl poškozen a reklamaci uplatnit později. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce a veškeré zboží je pojištěno. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.

V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, zákazník nahlásí škodu na zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří pracovních dnů od dodání. Tím se výrazně urychlí a zjednoduší proces reklamace.

Přišel Vám poškozený balík?

Před převzetím zásilky si prosím zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud obal jeví známky poškození, tak je nutné zapsat přímo do doručujícího listu konkrétní výhradu (např. díra v obalu, promáčknutý roh zásilky apod.). Následně ihned po odjezdu řidiče si prosím zkontrolujte obsah zásilky. Pokud je obsah zásilky poškozený, neprodleně nás prosím o této skutečnosti informujte. My následně již reklamaci dořešíme s dopravcem, společností Česká pošta.

  • O stavu poškození zásilky pořiďte fotodokumentaci – fotografie obalu i zboží.
  • Dopravce si pro zboží přijede a doručí jej zpět odesílateli.
  • Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplněnými materiály.
  • Ihned poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží.

 

Platební podmínky

Prodávající akceptuje následující platební podmínky:

  • platba fakturou na splatnost;
  • platba GoPay – online bankovním převodem či online platební kartou

Po potvrzení objednávky odešlete platbu převodem na náš bankovní účet na základě údajů, které Vám přijdou na Váš email. Zboží Vám bude odesláno, jakmile bude platba připsána na náš účet (zpravidla 2 dny od odeslání platby).

Zboží zůstává až do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví Prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím na něj.

Fakturační údaje Kupujícího nelze po odeslání objednávky zpětně měnit.

 

jiznicechy.cz